login
Inicia sessió

register
Registra't

Petites grans passions

Futbol: Múrcia 0 - Barça 3

Últimament no hi ha manera de veure un partit del Barça sencer. Avui, quaranta minuts mal comptats. I no és que la magnitud del repte fes que requés especialment, però sí que m'hauria fet gràcia veure més estona en acció els teòrics suplents i, sobretot, els nanos del segon equip. De tota manera, pel que sembla, els millors minuts d'Arnáiz sí que els he pogut gaudir (gol inclòs), mentre que Aleñá m'ha semblat més discret. Especialment decebedora ha estat l'actuació de Semedo i Denis, que són jugadors que m'agraden i que crec que poden donar més de si. I Cillessen ha tornat a mostrar que tenim la porteria molt ben coberta.
I ja està. Poca cosa més a dir. Només em queda desitjar poder gaudir tranquil·lament d'un partidàs com el de San Mamés de dissabte. Però no fa pinta que hagi de ser així...
Comentaris (4)24-10-2017 23:51:57

Kotch Bandar, 25-10-2017 17:35:21

Yo difiero con lo de Semedo. Sí que es cierto que se ha prodigado poco en ataque pero creo que esto ha sido debido a que Deulo lo ha tapado, y es que casi siempre regateaba hacia banda. Semedo juega mejor con alguien que entre hacia dentro y le deje la banda a él (si no, casi mejor poner a Sergi Roberto de lateral). Sin embargo en defensa ha sido un seguro pues su velocidad nos ha salvado de un par de sustos.
Arnaiz me ha ilusionado, y ahora mismo lo veo como una promesa casi inmediata (tiene 22 años). Así como Cillessen, que esperaba que después de tanto tiempo de inactividad le pesara jugar y ha cuajado un muy buen partido (y me da más seguridad por arriba que Ter Stegen).
Chico, pues a ver si hay suerte y puedes ver/disfrutar el partido del sábado (que yo no voy a poder -.-)

davidcuencadavidcuenca blog, 25-10-2017 23:46:37

Probablemente haya sido injusto con Semedo. Lo juzgo por un par de acciones algo imprecisas en defensa, pero no puedo valorar su actuación global. En cualquier caso, estoy de acuerdo que la combinación Semedo-Deulofeu no cuaja. Yo creo que ha sido circunstancial, pero que Valverde ya trabaja con las opciones Roberto-Deulofeu o Semedo-Roberto, mucho más equilibradas.
También me declaro fan de Cillessen, aunque Ter Stegen es mucho Ter Stegen.
Ojalá el fin de semana por aquí sea tranquilo. Bueno, ojalá o no. Si es porque el Govern se ha echado atrás, maldita la gracia... Pero todo apunta a que la cosa va a estar muy movidita...

davidcuencadavidcuenca blog, 30-10-2017 23:22:02

Nou article

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: