login
Inicia sessió

register
Registra't

Petites grans passions

La vida de Brian

Per distreure'm en plena canícula, recupero “La vida de Brian”. Ironies del destí, després m'assabento que mentre l'estava veient, al Parlament els nostres polítics recreaven tristament el famós gag de les diferents faccions en lluita per l'alliberament de Judea del jou dels romans. No entraré en el joc de retrets i constataré només dues coses:


  1. No hem de perdre de vista que aquestes discrepàncies es produeixen en el context d'una repressió inadmissible.

  2. N'hem après. A tots aquells que no estiguin a l'altura del moment que vivim, la Història (és a dir, nosaltres) els desbordarà.


Afortunadament, cada dia continua havent-hi motius per a l'esperança. La Tamara Carrasco, els intel·lectuals espanyols que han signat una carta de rebuig a l'empresonament preventiu dels presos republicans... Gent com nosaltres: no és que no tinguin por, és que se l'empassen per fer prevaldre la dignitat. Mentre una majoria actuem així, com en el cèlebre final de la pel·lícula dels Monty Python, per molt crucificats que estiguem continuarem mirant sempre el costat positiu de la vida.

Comentaris (5)19-07-2018 11:57:35

Kotch Bandar, 19-07-2018 16:59:01

Wenas David! Ahora sí que estoy de trabajo hasta arriba. Espero que de aquí a 2-3 semanas me libere y pueda ir a veros/conoceros en persona. No te he dicho nada porque he tenido un problema (más): el martes pasado se me jodió el ordenador y he estado desconectado. Y como no encontraba tu página he tenido que buscarla en TDG (allá en el tiempo de cuando lo pusiste... así q imagínate). En fin, no mucho más. Que a ver cómo evoluciona el Barsa y a ver qué pasa con la situación por allí, q al menos cuando vaya podamos disfrutar de alguna terraza. Un par de abrazos para ti y tu esposa!
PD: Por cierto, al final las chicas me han hecho un complot/chantaje y este año seguiré con ellas.

davidcuencadavidcuenca blog, 20-07-2018 12:46:01

Hola, Kotch!
Me alegro de volver a "verte". Vamos a hacer lo siguiente: para poder quedar con calma (y para que no tengas que volver a buscar mi página si te ocurre algo así) te doy mi correo: davidcuenca@hotmail.com. Así, en privado, podré darte detalles de cómo lo tenemos para quedar, etc.
Y no te preocupes, que esto todavía no es Vietnam! Como una parte (la mayoritaria) somos pacíficos, los de la ultraderecha no tienen nada que hacer y Catalunya sigue siendo un lugar maravilloso donde vivir o donde pasar unas buenas vacaciones!
Te espero, aquí o en el correo! Y, si hace buen tiempo, nos hartaremos de tomar cañas en las terrazas!

davidcuencadavidcuenca blog, 20-07-2018 12:46:29

Perdón: davidcuencaros@hotmail.com. Ése es.

davidcuencadavidcuenca blog, 20-07-2018 12:47:25

Y me alegro de lo de "tus" chicas!...

davidcuencadavidcuenca blog, 20-07-2018 12:49:20

Nou article

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: